چي بگوييم چي نگوييم؟
چي بگوييم چي نگوييم؟

 

 
كلمه ها بر احساس و انديشه ها تاثير ميگذارند و احساس و انديشه ها بر زندگي...
پس:
بگوييم: از اينكه وقت خود را در اختيار من گذاشتيد متشكرم
نگوييم: ببخشد كه مزاحمتان شدم
 
بگوييم: در فرصت مناسب كنار شما خواهم بود
نگوييم: گرفتارم
 
بگوييم:راست ميگي؟ راستي؟
نگوييم:دروغ نگو
 
بگوييم: خدا سلامتي بده
نگوييم:خدا بد نده
 
بگوييم:هديه براي شما
نگوييم:قابل ندارد
 
بگوييم:با تجربه شده
نگوييم:شكست خورده
 
بگوييم: قشنگ نيست
نگوييم:زشت است
 
بگوييم:خوبم
نگوييم:بد نيستم
بگوييم:مناسب من نيست
نگوييم:به درد من نميخوره
 
بگوييم:با اين كار چه لذتي ميبري؟
نگوييم:چرا اذيت ميكني؟
 
بگوييم:شاد و پر انر‍‍‍‍‍‍‍ژي باشيد
نگوييم: خسته نباشيد
 
بگوييم:من
نگوييم:اينجانب
 
بگوييم: دوستت ندارم
نگوييم:ازت متنفرم
 
بگوييم:آسان نيست
نگوييم: دشوار است
 
بگوييم: بفرماييد
نگوييم:در خدمت هستم
 
بگوييم:خيلي راحت نبودش
نگوييم:جانم به لبم رسيد
 
بگوييم:مسئله را خودم حل ميكنم
نگوييم:مسئله ربطي به تو ندارد
 
بگوييم:بلند نيست
نگوييم:كوتاهه
 
بگوييم:لاغر نيست
نگوييم:چاقه
 
بگوييم:صبح در راه است
نگوييم:خدا بخير كنه صبح شده
 
بگوييم:همه چيز تو دنيا قشنگ نيست
نگوييم:همه چيز تو دنيا زشته
 
بگوييم:دقتت رو بيشتر كن
نگوييم:بي دست و پاي بي دقت
 
بگوييم:اميدوارم بهتون خوش گذشته باشه
نگوييم:ببخشيد اگه بد گذشت
 
بگوييم:از پذيراييتان سپاسگزارم
نگوييم:حسابي به زحمت افتاديد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: ، علمي، ،
:: برچسب‌ها: چي بگوييم چي نگوييم؟, انديشه, نگوييم, بگوييم,
نويسنده : zahra